Mail biuro@rustcheckcorolon.pl           Telefon +48 661 61 51 06                                  W dniach od 22.04 do 5.05 zamówienia nie będą wysyłane.

Zabezpieczenie antykorozyjne jako etap przygotowania pojazdu do sprzedaży

rdza na progu auta

Korozja potrafi szybko i skutecznie zniszczyć całą konstrukcję samochodu i przyczynić się do pogorszenia jej wyglądu, a co za tym idzie – obniżenia ceny. Aby zapobiegać takim problemom, konieczne jest odpowiednio wczesne zadbanie o pojazd. Zabezpieczenie antykorozyjne może być też jednym z etapów przygotowywania samochodu do sprzedaży, podnosząc jego wartość. Na czym to polega?

Korozja a wartość samochodu

Korozja wpływa bezpośrednio na niszczenie konstrukcji samochodu, co przyczynia się do obniżenia jego wartości. Pojawia się ona często w miejscach niewidocznych, ale wpływa negatywnie na stabilność elementów nośnych. Rdza występuje też na nadkolach i progach, przyczyniając się do pogorszenia wyglądu całego samochodu. To właśnie w takich miejscach jest najbardziej widoczna i zniechęca potencjalnych klientów do zakupienia pojazdu.

Zabezpieczenie antykorozyjne przed sprzedażą auta

Sposobem na poradzenie sobie z rdzą może być uprzednie zabezpieczenie samochodu przed jej działaniem. Korzystanie z odpowiednich preparatów pozwala na unikanie korozji przez nawet kilkanaście lat korzystania z auta. Warto więc pokryć wszystkie elementy podwozia i nadwozia specjalnym środkiem, zanim pojawi się na nich rdza. W ten sposób możliwe jest zachowanie wartości pojazdu, co jest ważne zwłaszcza w sytuacji, gdy zamierzasz go w przyszłości sprzedać.

Bezpośrednio przed sprzedażą pojazdu możesz natomiast wykonać czyszczenie poszczególnych elementów i wymianę tych, których nie da się już uratować. Nowe części warto pokryć preparatem antykorozyjnym. Poinformowanie klienta o wykonaniu takiego zabiegu może zachęcić go do zakupu auta. Nie będzie on bowiem musiał samodzielnie zabezpieczać pojazdu zaraz po sfinalizowaniu transakcji. Taki krok pozwala też na pokazanie, że samochód jest zadbany, a jego poprzedni właściciel pilnował, by utrzymał on swoją wartość przez kolejne lata użytkowania. Może to zachęcić potencjalnych klientów do kupna auta.