Kup Produkt w sklepie
Przed zakupem używanego samochodu zwykle zwraca się uwagę przede wszystkim na stan karoserii. Część mechaniczną można bowiem wymienić, usterkę naprawić. Skorodowane nadwozie to mankament dyskwalifikujący każdy, nawet całkowicie sprawny technicznie pojazd.
Zdaniem ekspertów jedną z najskuteczniejszych na świecie metodą zabezpieczania pojazdów, konstrukcji stalowych przed korozją jest Rust Stop. Metoda opracowana w Kanadzie najpierw na potrzeby lotnictwa, najpopularniejsza i uznana za absolutnie najskuteczniejszą na kontynencie amerykańskim, jako jedyna gwarantuje stuprocentową skuteczność!
Czy warto w ogóle zabezpieczać nadwozia, skoro producenci dają nam gwarancje?
Jeżeli wczytać się w jakikolwiek dokument, to okazuje się, że umowa gwarancyjna dotyczy wyłącznie perforacji blach, czyli dziur na wylot. Jeśli jednak cała karoseria zakwitnie brązowym nalotem rdzy powierzchniowej, to- w myśl podpisanej umowy – reklamacji Państwa nie uwzględni się.
Zabezpieczenie aut powypadkowych
Dlaczego tak ważne jest zabezpieczenie aut, które mają za sobą najmniejszą choćby stłuczkę? Warstwa cynku i inne środki zabezpieczające nałożone po wewnętrznej stronie nadwozia ulegają wówczas mikrouszkodzeniu niezauważalnemu dla użytkownika. Przez wiele miesięcy teoretycznie nic się nie dzieje. W tym czasie pod uszkodzone powłoki dostaje się woda (pochodząca z pary wodnej) i następuje proces korozji drążący samochód od wewnątrz. Gdy rdza wychodzi na zewnątrz, jest już zazwyczaj za późno i skorodowany element należy wymienić (jeśli jest to w ogóle możliwe). Zastosowanie wcześniej preparatu antykorozyjnego Rust Stop o dużej penetracji uchroni nas przed tym przykrym doświadczeniem.
Środek ten dzięki swym penetrującym właściwościom dotrze do każdego zakamarka karoserii, wyprze gromadzącą się tam wilgoć, przykryje i skutecznie zwiąże płaszczem związków węglowodorowych powierzchnie stalowe. To właśnie zdolność do wypierania wody jest jednym z podstawowych warunków dobrego zabezpieczenia a więc skuteczności działania Rust Stop.
W przeciwieństwie do tradycyjnych specyfików antykorozyjnych, Rust Stop nigdy nie twardnieje, zachowując półpłynny stan skupienia. Pozwala to na stałą aktywność nawet w starych samochodach. Preparat przemieszcza się, przenika w istniejące i powstające mikropory i szczeliny. Nie dopuszcza tym samym do powstania najmniejszych ognisk korozji.
Rust Stop jest czysty, bezwonny, niepalny, całkowicie niegroźny dla człowieka i środowiska
Rust Stop natryskujemy pod ciśnieniem we wszystkie dostępne miejsca nadwozia – wewnątrz blach i od spodu. Rust Stop rozpylamy na płytę podwozia w profile zamknięte, szwy i szczeliny, na styki i połączenia instalacji elektrycznej. Smaruje więc zamki i zawiasy drzwi, linki mechanizmów opuszczania szyb itd. Na skutek specyficznych właściwości fizykochemicznych, jakich nie posiada żaden inny środek zabezpieczający, preparat emulguje z wodą i wypiera ją, tworząc doskonałą warstwę izolującą podłoże od wody. Jako izolator likwiduje ogniska elektrochemiczne, wstrzymując lub zapobiegając reakcji utleniania, czyli korozji.
Nie wchodząc w szczegóły zwróćmy uwagę na to, że wadą tradycyjnych metod antykorozyjnych jest zamykanie preparatem szczelin wypełnionych wodą, co tylko przyśpiesza proces korozji. Preparat naprawdę skuteczny powinien, wypierać wodę na powierzchnię i wprowadzać inhibitory antykorozyjne bezpośrednio na metal. Tak działa Rust Stop, jedyna technologia, która skutecznie spowalnia postęp korozji samochodów. Nawet w przypadku istniejącej perforacji, regularne stosowanie zabiegów sprawia, że dziura nie powiększa się.
Kiedy najlepiej zabezpieczyć?
W przypadku tradycyjnych preparatów i metod panuje opina, że porą odpowiednią jest wiosna. Rust Stop można stosować przez okrągły rok, albowiem preparat znakomicie daje sobie radę w najtrudniejszym dla samochodu okresie, czyli zimą. Różnica temperatur – raz mróz, raz odwilż – powoduje przyśpieszoną korozję. Rust Stop stale aktywny, precyzyjnie wypełnia obowiązki – spenetruje każdy zakamarek nie dopuszczając do powstania ogniska korozji. Proszę spróbować i sprawdzić wiosną.
sklep Białystok | ul.Hetmańska | tel. 53 500 05 70 |
sklep Prima Auto Góra Kalwaria | ul. Pijarska | tel. 22 727 23 97 |
sklep Kielce | ul. Rynek 11 | tel. 41 344 69 30 |
sklep Lidzbark Warmiński | ul. Poniatowskiego 18 | tel. 89 767 23 01 |
sklep Nowy Targ | ul. Kościelna 7 | tel. 18 266 99 47 |
sklep Przemyśl | ul. Mickiewicza 65 a | tel. 16 676 05 50 |
sklep Inter-Auto Szówsko | ul. Zamojska 10 | tel. 16 623 00 93 |