Mail biuro@rustcheckcorolon.pl           Telefon +48 661 61 51 06                                  W dniach od 22.04 do 5.05 zamówienia nie będą wysyłane.

Jakie preparaty najlepiej ochronią auto przed rdzą?

korozja drzwi

Ochrona auta przed rdzą jest kluczowa dla długotrwałej eksploatacji samochodu oraz utrzymania jego wartości. Warto więc zainwestować w odpowiednie preparaty antykorozyjne, które skutecznie zabezpieczą pojazd przed niekorzystnymi reakcjami chemicznymi. Jednym z takich środków jest innowacyjny preparat RUST STOP, który cieszy się uznaniem wśród wymagających użytkowników.

Dlaczego warto wybrać preparat RUST STOP?

Preparat RUST STOP został stworzony przede wszystkim z myślą o czasowej ochronie antykorozyjnej nadwozia i podwozia samochodu. Jego zadaniem jest zabezpieczanie wszelkich przekrojów zamkniętych, szwów, połączeń zgrzewanych, zakładkowych oraz innych trudno dostępnych miejsc. Technologia działania RUST STOP sprawia, że środek ten skutecznie chroni konstrukcję samochodu na długi czas, jednak po upływie kilku miesięcy należy go nałożyć ponownie.

Mechanizm działania RUST STOP

Kluczowe dla skuteczności preparatu antykorozyjnego RUST STOP jest jego zdolność do emulgacji z wodą, prowadzącej do jej wyparcia ze szczelin i połączeń blach. Dzięki temu pełni on funkcję izolatora, zapobiegając tworzeniu się ogniwa elektrochemicznego, które prowadzi do korozji metalu. Za sprawą niespotykanych właściwości fizykochemicznych i penetrujących, RUST STOP gwarantuje pokrycie wszelkich zakamarków nadwozia oraz mikropęknięć lakieru.

Właściwości RUST STOP

Zaletą tego preparatu na rdzę jest szereg cech, które sprawiają, że warto go wybrać w celu ochrony swojego pojazdu przed korozją. Do najważniejszych należą jego czystość, właściwości penetrujące uwzględniające szwy, szczeliny i zagięcia blach karoserii oraz zahamowanie dalszej korozji na elementach uprzednio skorodowanych. Ponadto RUST STOP usuwa wodę z mikroszczelin, zajmując jej miejsce, co przyczynia się do jego skuteczności.

Preparat ten cechuje się również ciągłym stanem płynnym i półpłynnym, także w temperaturach ujemnych. Działa on jako czynnik smarujący wewnętrzne mechanizmy nadwozia, takie jak zamki, zawiasy czy linki. Chroni zamki przed zamarznięciem, zabezpiecza i oczyszcza złącza elektryczne oraz jest bezpieczny w stosunku do chromu i lakieru. Eliminuje także skrzypienie i hałasy nadwozia.