Środek na rdzę: karoseria

rdza na karoserii

Karoseria samochodu narażona jest na negatywne działanie czynników zewnętrznych w postaci wysokich i niskich temperatur, kurzu i brudu, wody, błota, śniegu czy soli. W toku użytkowania pojazdu najbardziej podatne na te czynniki części karoserii jeśli nie są zabezpieczone antykorozyjnie, mogą rdzewieć. Dziś to możliwe, by zadbać o swój pojazd i zabezpieczyć go przed zgubnym działaniem korozji. Rdza najczęściej atakuje dolne krawędzie drzwi, progi i nadproża, krawędzie klap i nadkoli, wnętrza profili zamkniętych oraz części podwozia – miski, błotniki, amortyzatory, wahacze i inne elementy układu zawieszenia, felgi stalowe, etc. By zabezpieczyć i powstrzymać postępy rozwoju korozji w tych miejscach, stosuje się opryskiwanie części karoserii nowych i używanych samochodów specjalistycznym preparatem na rdzę. Nie potrzeba do jego aplikacji specjalnych zabiegów, poza ogólnym oczyszczeniem samochodu z osadu błota i kurzu, jaki może się na pojeździe znajdować. Dziś każdy może zabezpieczyć własny samochód przed korozją nawet w domowych warunkach. Jak to się dzieje? Pr

Rust Stop Spray: prezentacja

Preparat na rdzę Rust Check Rust Stop aplikuje się, aby chemicznie lub elektrochemicznie związać cząsteczki rdzy i w celu wytworzenia na powierzchni metalu warstwy ochronnej, poprawiającej przyleganie położonej nań farby. Rust Stop Spray powstrzymuje rozwój korozji (wstrzymuje utlenianie się metalu i usuwa wilgoć z ognisk rdzy) i jednocześnie pokrywa spryskany obszar powłoką zabezpieczającą. Dla jego większej skuteczności działania najlepiej usunąć najpierw nakłady rdzy szczotką lub papierem ściernym, następnie zaaplikować i pomalować te miejsca podkładem w sprayu, sam wierzch zaś pokryć lakierem. Tak przygotowane powierzchnie są bowiem w pełni pokrywalne produktami zawierającymi poliestry, gruntami czy podkładami. Tego typu właściwości preparatu Rust Stop pozwalają na zastosowanie go również wewnątrz użytkowanego pojazdu. Aplikuje się go przez otwory w niezamknięte (niezabezpieczone masami plastycznymi) połączenia blach lub w inne miejsca trudno dostępne, jak zamknięte profile. Przed wyschnięciem, nadmiar sprayu na rdzę można usunąć wilgotną szmatką. Podwozia samochodowe również są właściwym miejscem do jego zastosowania. Po aplikacji i całkowitym wyschnięciu tworzy elastyczną i hermetyczną, dobrze przylegającą do podłoża powłokę, którą na koniec należy pokryć ochronną warstwą dowolnej farby lub plastyczną masą do ochrony podwozi samochodowych.