Masz samochód po kolizji? Koniecznie zabezpiecz go przed rdzą!

kolizja

Wypadki, stłuczki, kolizje - mogą przytrafić się każdemu. Nie zawsze po takim niefortunnym zdarzeniu samochód przeznaczony jest wyłącznie na złom. W większości przypadków po dokonaniu stosownych napraw można znów bezpiecznie nim jeździć. Zawsze jednak należy odpowiednio zabezpieczyć go przed rdzą.

Wszelkie, nawet najmniejsze uszkodzenia blacharskie stanowią idealne miejsce do rozwoju procesów korozyjnych. Skuteczna ochrona antykorozyjna auta może ograniczyć ryzyko ich wystąpienia, a gdy już pojawiły się ogniska rdzy, odpowiednie preparaty pozwolą nieco zahamować proces dalszego ich rozwoju.

Kolizja – po pierwsze szczegółowo oceń szkody

Po kolizji najczęściej uszkodzenia są dość poważne. Oczywiście nie zawsze oznaczają konieczność wymiany pojazdu na nowy, jednak bardzo często wiążą się z dość poważnymi naprawami, na jakie należy się przygotować. Kolizja samochodowa najczęściej dotyczy uszkodzeń w wyniku kontaktu z nieruchomą przeszkodą lub też innym pojazdem. W pierwszej kolejności właściciel uszkodzonego pojazdu powinien bardzo dokładnie sprawdzić, które elementy zostały uszkodzone, najlepiej wraz z profesjonalnym mechanikiem. Bardzo często na pierwszy rzut oka wydaje nam się, że szkody nie są poważne, ale już po demontażu zewnętrznych elementów blacharskich sprawa może wyglądać zupełnie inaczej. Uszkodzeń wewnętrznych nie widać, a mogą być one najpoważniejsze i najbardziej kosztowne w późniejszej naprawie.

Od czego zacząć naprawę auta po kolizji?

Gdy już wszystkie zniszczenia po kolizji są zdemaskowane, nadchodzi czas napraw. Już na tym etapie warto pomyśleć o solidnym zabezpieczeniu antykorozyjnym. Warto w tym przypadku wziąć pod uwagę preparat Rust Stop firmy Rust Check, który nadaje się do zastosowania w każdym pojeździe, bez względu na stan skorodowania czy wcześniej zastosowane zabezpieczenia antykorozyjne. To środek o wyjątkowych właściwościach penetrujących, który szczelnie wypełnia wszystkie szczeliny i zagięcia w blachach pojazdu, wypiera wodę z mikroszczelin i zajmuje jej miejsce. Co więcej, jest w stanie skutecznie powstrzymać proces rozwoju rdzy nawet na elementach już skorodowanych.